Kelio Support
Bent u klant van Kelio? Dan staat ons team van ervaren consultants altijd voor u klaar bij vragen.
Heeft u vragen over de tijdregistratie? Komt u er niet helemaal uit in het toegangscontrolesysteem? Wees gerust: u kunt voor vlotte ondersteuning terecht bij onze helpdesk.
Kelio biedt u snel en efficiënt klantsupport met de helpdesk
U heeft de Kelio software geïnstalleerd en geconfigureerd binnen uw bedrijf en uw medewerkers zijn getraind om het systeem te gebruiken. U bent goed voorbereid, maar het gebruiken van een nieuw systeem blijft altijd even wennen. Dat begrijpen we bij Kelio. Daarom bieden wij onze klanten ook na de implementatie ondersteuning.
Heeft u hulp nodig bij uw administratief beheer, de tijdregistratie, of de toegangscontrole? Maak dan een ticket aan waarin u uw vraag beschrijft. Een ervaren Kelio consultant neemt vervolgens zo snel mogelijk telefonisch contact met u op om u te helpen met uw vraag. Via Teamviewer kijken we eventueel over uw schouder mee. Zo kunt u in een oogwenk weer verder met uw werk.
Ondersteuning tijdens de verschillende fasen van uw project
Uw project tot een succes brengen, dat willen wij bij Kelio net zo graag als u. Daarom stellen onze ervaren consultants zich graag tot beschikking tijdens het gehele proces: van de inventarisatie, de installatie, de configuratie, het trainen van de toekomstige gebruikers tot en met het ondersteunen en adviseren wanneer u ons systeem al in gebruik heeft.
Al meer dan 35 jaar ontwikkelt Kelio hardware- en softwareoplossingen. Dankzij onze ruime ervaring en kennis kunnen wij u service en oplossingen garanderen op maat en van hoge kwaliteit.